Őszi felfrissülés Salzburg tartományban!

4*-os alpesi üdülőfalu medencével, szaunával, játszótérrel, 4-8 fős apartmanokkal.
Foglaljon már 7.700 Ft/fő/4 éj ártól.

Újdonságunk a Magas-Tátrában!

Wellness és síelés gyönyörű, alpesi környezetben.
4* hotel Tátralomnic síterepén, 1-4 fős szobákkal, félpanzióval.

Pályaszállás kihagyhatatlan áron Kitzbühel síterepén!

4-8 fős apartmanok a kabinos felvonó mellett.
8 nap/ 7 éj önellátással már 35.000 Ft/fő ártól.

SÍELÉS ELŐFOGLALÁSI AKCIÓK!

Foglalja le most síútját, ne hagyja elveszni a kedvezményeket, utazzon kedvezőbb áron!

Foglaljon ausztriai síutat már 3.500 Ft/fő/5 éj ártól!

Alpesi üdülőfalu 2-8 fős apartmanokkal.
Félpanzióval és buszos utazással is foglalható!

Elérhetőség

06 1 301 0723

Nyitva tartás:
H, Sze, Cs 10.00-18.00
K, P 9.00-17.00

info@travelteam.hu

Travelteam Iroda:
1092 Budapest,
Ráday u. 42. III.e./302.

Eng.szám: U-001064

További információk...

Ajánlatkérés

Név*
Telefonszám*
E-mail*
Úti cél*
Érkezés*
Elutazás*
Utazók száma*
Szállástípus, Árkategória
Egyéb kérés
 
Ajánlatot kérek

Hírlevél

Az elsők között szeretne értesülni akciós ajánlatainkról, újdonságainkról? Kérje hírlevelünket:

Gyakran Ismételt Kérdések, fontos tudnivalók

I. CÉGÜNKRŐL

 

1) Mit kell tudni a Travelteam International Utazási Irodáról?

Cégünk, a Travelteam International Utazásszervező és Idegenforgalmi Szolgáltató Kft. egy bejegyzett, jogszerűen működő társaság (cégjegyszékszám: 13-09-157861, adószám: 14867804-2-13). Utazási irodaként külföldi és belföldi utazásszervezésre egyaránt jogosultak vagyunk. Engedélyszámunk: U-001064. Vagyoni biztosítékunk az AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt-nél van.
Cégünkről és munkatársainkról többet megtudhat a Rólunk rovatban.

 

2) Hol található az iroda?

Irodánk Budapesten, a IX. kerületben, a Ráday utcában, a Bakáts térhez közel található a Ráday Irodaházban (1092. Budapest, Ráday u. 42-44. III.e./302.).

 

3) Nyitva tartás

Irodánk hétköznapokon tart nyitva: hétfőn, szerdán, csütörtökön 10-18 óráig, kedden és pénteken 9-17 óráig. Hétvégén és ünnepnapokon irodánk zárva tart. Nyitva tartási időn kívül az info@travelteam.hu email címen, vagy fontos esetben a 06-20-621-2388 telefonszámon vagyunk elérhetőek.

 


 

II. ÁRAK

 

1) Mit tartalmaz az ár?

Az ajánlatoknál feltüntetett árak az „ár tartalmazza” részben felsorolt szolgáltatásokat tartalmazzák, beleértve irodánk szervezési költségét, illetve az áfát (magánszemélyek foglalása esetén).

 

2) Az árak fejenként vagy szobánként érvényesek?

Minden ajánlatnál külön jelöljük, hogy a feltüntetett árak hogyan számítandók. Jellemzően a hoteleknél, panzióknál fejenként (/fő), apartmanoknál, üdülőházaknál lakóegységenként (/apt), valamint éjszakánként (/éj) értendők.

 

3) Akár 1 éjszakát is foglalhatok?

Az ártáblázatok alatt, illetve az akciós ajánlatoknál is külön jelöljük, hogy a megadott ár legalább hány éjszaka foglalása esetén érvényes. Egyes szállásoknál felár esetében lehet kevesebb éjszakát is foglalni, másoknál viszont kötött a megadott minimális tartózkodás. Ezt is minden ajánlatnál külön jelöljük.

 

4) Forintban vagy euróban kell fizetni?

Irodánk által szervezett utazások, szállások árait honlapunkon euróban és forintban is feltüntetjük. Eurós áraink fix árak, forintos árainkat az aktuális forint-euró árfolyam szerint határozzuk meg. Foglaláskor választhat, melyik pénznemben szeretne fizetni. A visszaigazoláson a fizetendő részvételi díj eszerint fog szerepelni.

 

5) Egyes utazásoknál csak forintos árakat látok. Itt is tudok euróban fizetni?

Közvetített utazások esetén a szervező iroda forintos árait tüntetjük fel. Ezen utazások részvételi díja csak forintban fizethető.

 

6) Hogy lehetséges, hogy az árak többnyire kedvezőbbek, mintha közvetlenül a szállásnál foglalnék?

Elvünk az, hogy az általunk értékesített szállások árai ne legyenek magasabbak, mintha közvetlenül a szállásnál foglalna. Sőt gyakran jelentősen kedvezőbbek is! Az irodánkon keresztül foglaló sok vendégnek köszönhetően partnereink kedvező árakat adnak nekünk, így mi még több vendéget küldünk nekik. Foglaljon Ön is nálunk, és használja ki a kedvezményeket!

 

7) Egyes szállásoknál csak tájékoztató jellegű „-tól árakat” találok. Mit jelent ez?

Néhány szálláshoz nem kapunk fix, egész szezonra érvényes árlistát. Ezeknél a szállásoknál a szállásadók árpolitikája többnyire a fapados repülőjegyekhez hasonló, azaz a kereslet alapján változtatják az egyes turnusok árait. A gyakran keresett időpontokban magasabbak az árak, a kevesebbek által preferált időpontokban pedig alacsonyabbak, és ez alapján az árak akár napról napra változhatnak.
Honlapunkon nem tudjuk napról napra aktualizálni az árváltozásokat, mégis fontosnak tartjuk, hogy legalább nagyságrendi tájékoztató jelleggel szerepeljen valamilyen ár az ilyen árképzésű szállásoknál is. Ezért döntöttünk a jellemzően egy-egy elő- és utószezoni ill. egy főszezoni időpont legkedvezőbb árainak ún. „-tól áras formában” való megjelenítésén.
A pontos, az adott napon érvényes aktuális árakat mindig külön árajánlatban adjuk meg, melynek érvényességét az árajánlat napján garantáljuk. Amennyiben az árajánlat és a foglalás napja között több nap telik el, előfordulhat, hogy az árajánlatban szereplő ár változik (akár kedvezőbb, akár magasabb irányba).
Továbbá egyes csomagajánlatoknál is találhatnak „-tól árakat”. Ilyen esetekben például válaszható létszám, szobatípus, szálláskategória, életkor, kiemelt időpont miatt változhatnak az árak, ezért itt is egyedi árajánlatunk alapján foglalható az adott ajánlat.
Fontos tudni, hogy egyes kiemelt időpontokban az árak akár jelentősen eltérhetnek a megjelölt kezdő áraktól!

 

8) Hogyan foglalhatok előfoglalási kedvezménnyel?

Jóval a szezon kezdete előtti foglalások esetén (nyaralásoknál jellemzően március-áprilisig, síutaknál többnyire október-novemberig), ajánlataink egy részénél előfoglalási kedvezmény vehető igénybe.
Minden ajánlatunknál egyedileg tüntetjük fel, hogy van-e előfoglalási kedvezmény, milyen mértékű és meddig érvényes. Pl. Okt. 31-ig történő foglalás esetén 10% előfoglalási kedvezmény!
Az előfoglalási kedvezmény határideje a foglalás véglegesítéséhez szükséges előleg beérkezésének határideje is egyben. Azaz az előfoglalás kedvezmény igénybe vételéhez nem elég a határidő végéig elküldeni irodánknak a foglalást, hanem addig befizetéssel (átutalás vagy személyes befizetés) véglegesíteni is kell azt.
Az előfoglalási akció más akciókkal történő összevonhatóságáról az akció részleteinél talál információt. Kérdése esetén kollégáink szívesen állnak rendelkezésére!
Előfoglalási akcióval foglalható szállásainkat ide kattintva érheti el.

 

9) Mit jelent a csomagajánlat, csomagár?

A csomagajánlat a szálláson és az ott kínált alap ellátáson felül további szolgáltatásokat (pl. fürdőbelépő, síbérlet, masszázs, gyertyafényes vacsora) is tartalmazó, több napra szóló ajánlat. A csomagajánlat ára a csomagár. Tehát a csomagár a csomagajánlatban megadott szolgáltatásokat egyben tartalmazza, csak egyben foglalható, az ár a csomagajánlatban foglalt egyes szolgáltatásokra külön-külön nem lebontható. A csomagár többnyire (de nem előírásszerűen) kedvezőbb, mintha a csomagajánlatban foglalt szolgáltatásokat normál áron, egyesével vásárolná meg.

 

10) Csomagajánlatot foglaltam/szeretnék foglalni, de utazásom során nem veszem/vettem igénybe a csomag minden szolgáltatását. Visszakaphatom ilyenkor az igénybe nem vett, ill. számomra szükségtelen szolgáltatások díját?

Nem. A csomagár nem megbontható. A csomagajánlat foglalásával Ön megrendeli/megrendelte, a szálláshely ill. irodánk pedig biztosítja Önnek a csomagajánlatban szereplő szolgáltatásokat. Amennyiben a csomagajánlat szolgáltatásai közül nem mindegyiket szeretné igénybe venni, kérjük, foglalás előtt mérlegelje, hogy ennek ellenére megéri-e Önnek csomagárat fizetnie.

Természetesen, amennyiben a megrendelt szolgáltatást szeretnék igénybe venni, de a szolgáltató nem biztosítja Önöknek, ez esetben lehetséges az árcsökkentés. Az igénybe nem vehetett szolgáltatás azonban kizárólag a csomag árával arányosan, csökkentett értékben kerülhet visszatérítésre, nem normál áron.

 

11) Csomagajánlatot foglaltam/szeretnék foglalni, de utastársaim közül van, akinek a csomagárban foglalt szolgáltatás a helyszínen ingyenes (pl. nyugdíjas belépő, kisgyermek síbérlet, pedagógus igazolvánnyal). Visszakaphatom ilyenkor a csomagárból ezen szolgáltatások díját?

Nem. A csomagár nem megbontható. A csomagajánlat foglalásával Ön megrendeli/megrendelte, a szálláshely ill. irodánk pedig biztosítja Önnek a csomagajánlatban szereplő szolgáltatásokat. Amennyiben a csomagajánlat szolgáltatásai közül nem mindegyiket szeretné igénybe venni, kérjük, foglalás előtt mérlegelje, hogy ennek ellenére megéri-e Önnek csomagárat fizetnie.

Egy szobán/apartmanon belül csomagajánlat keretében és alapáron történő foglalás nem kombinálható (pl. 2 felnőtt, 1 nyugdíjas nagyszülő és 1 3 éves gyermek egy szobában történő elhelyezése esetén nem foglalható a 2 felnőttnek csomagár, a nagyszülőnek és a gyermeknek pedig alapár). Hasonló esetekben javasoljuk a normál áron történő foglalást, és az ezen felüli szolgáltatások egyesével történő megvásárlását.

 

12) Babával, kisgyerekkel utazunk, ugye ő nem számít bele a létszámba, nem kell a foglaláskor lejelentenünk, és nem kell érte fizetnünk?

De, minden utazó fő egy teljes főnek számít a létszámba, legyen bármennyire fiatal is (még az újszülött is). Egy kisgyereknek is kell hely a szobában, takarítani is kell utána, áramot, vizet ő is közel annyit fogyaszt, mint egy felnőtt, és a szállás egyes szolgáltatásait is igénybe veheti (pl. játszószoba, medence, étterem). Hogy babáért, kisgyermekért kell-e külön fizetni, azt az adott szállás árlistája és foglalási feltételei határozzák meg. Erről honlapunkon a részletes szállásleírásban, illetve munkatársainktól kaphat tájékoztatást.

Foglaláskor minden utazó főt le kell jelenteni, és az utazási szerződésre rávezetni (még azt is, aki csak az utazás idejére fog megszületni!), függetlenül attól, hogy kell-e a szálláson fizetni a gyermekért, vagy sem. Az utazók létszámának pontatlan lejelentéséből adódó esetleges többletköltségért irodánk nem vállal felelősséget!

 


 

III. FOGLALÁSI- ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK

 

1) Hogyan foglalhatok?

A kiválasztott szállást, utazást telefonon, e-mailben, az ajánlatoknál található foglalás gombra kattintva online és személyesen irodánkban is lefoglalhatja. Foglalás előtt kérjük, érdeklődjön az aktuális szabad helyekről!

 

2) Milyen adatok kellenek a foglaláshoz?

A foglaláshoz szükséges a megrendelő neve, címe, telefonszáma, e-mail címe, valamint az utazók neve és születési dátuma.

 

3) Elküldtem a foglalást? Ezzel a foglalásom már végleges?

Nem. Foglalását e-mailben mielőbb visszaigazoljuk Önnek, mely a részvételi díj előlegének, az indulás előtti 30 napon belül teljes összegének befizetésével válik véglegessé.

Az előleg megfizetése minden esetben a visszaigazoláson szereplő szolgáltatások megrendelésének és az utazásszervező utazási feltételeinek elfogadását jelenti, függetlenül attól, hogy azt aláírva visszajuttatja-e irodánknak.

 

4) A foglalás elküldése után mikor kell fizetni?

A foglalás visszaigazolásának megérkezése után két napon belül kell fizetni. Foglaláskor előlegként a teljes összeg 40%-a fizetendő. A hátralék indulás előtt 30 nappal esedékes, külön felszólítás nélkül. Amennyiben a foglalás az indulás előtti 30 napon belül történik, a teljes részvételi díj fizetendő.

 

5) Hogyan tudok fizetni?

A részvételi díj többféleképp is fizethető. Az Önnek megfelelőt foglaláskor a megrendelőlapon ill. a foglaló űrlapon kiválaszthatja.

Fizetési módok:

  • Személyesen budapesti irodánkban: készpénzben forintban vagy euróban.

Bankkártyás fizetés nem lehetséges.

  • Készpénzes banki befizetés a K&H Bank fiókjaiban: csak forintban.

A K&H Bank bankfiókjainak listája az alábbi linken érhető el: K&H Bank.

  • Átutalás forintban a K&H Bank vezetett bankszámlánkra:

Számlaszámunk: K&H Bank 10404072 - 50526588 - 88671005

  • Átutalás euróban az osztrák Raiffeisen Banknál vezetett bankszámlánkra:

Számlaszámunk: IBAN AT88 3812 2000 0003 8505, SWIFT RZSTAT2G122

A közlemény rovatban kérjük, tüntesse fel a megrendelő nevét és a szerződésszámot. Az átutalás díját minden esetben a megrendelő fizeti!

 

6) Kérhetek számlát a foglalásról?

Irodánk minden befizetésről, minden foglaláshoz állít ki számlát, külön kérés nélkül a megrendelő nevére. Személyes befizetés esetén ezeket irodánkban az ügyintézéskor átadjuk. Átutalások esetén a számlákat irodánkban elmentjük, magánszemélyeknek (nem adóalany) csak külön kérés esetén küldjük el e-mailben vagy postán. Számlaigényét kérjük előre jelezze, utólagos kérést a számlával kapcsolatban csak kivételes esetben tudunk teljesíteni!

Az érvényes áfatörvény értelmében számla az utazásról magánszemélynek, aki a szolgáltatást ténylegesen igénybe veszi, illetve cég nevére is kiállítható. Az utóbbi esetben azonban a cégnek is nyilatkoznia kell arról, hogy milyen céllal vásárolta meg az utazást. Vonatkozó szabályozás a törvény XV. fejezetében.

Utazás igénybevehető az alábbi formákban, minőségben:

  • nem adóalanyként, vagy nem adóalanyi minıségben (azaz utasként, mint magánszemély)
  • adóalanyként saját nevemben és javamra, tehát végső felhasználóként (azaz utasként, mint cég)
  • adóalanyként saját nevemben, de más javára (azaz nem utasként, mint cég). Ebben az esetben a szolgáltatások után +27% ÁFA fizetendő

Szerződéseink a kötelező nyilatkozatokat tartalmazzák, de céges megrendelőinktől külön aláírt, lebélyegzett nyilatkozatot is kérünk.

 

7) Hogyan tudom igazolni megérkezéskor a foglalást?

A teljes összeg befizetése után, legkésőbb indulás előtt egy héttel, e-mailben megküldjük Önnek a szálláselfoglaláshoz, illetve az utazáson való részvételhez szükséges részvételi jegyet (voucher). Ezt kinyomtatva tudja igazolni a foglalás meglétét. A részvételi jegy (voucher) tartalmazza a szállás pontos címét, valamint az utazással kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat.

A részvételi jegy irodánkban személyesen is átvehető, vagy postán is kérhető, a postázást kérjük, előre jelezze.

 

8) Elküldtem a foglalást, de mire befizettem/átutaltam a részvételi díjat/előleget, elfogyott a hely. Előfordulhat ez?

A megrendelés és a részvételi díj befizetése közötti időszakra igyekszünk a foglalandó szállást, utazást opciósan lefoglalni Önnek, nehogy időközben beteljenek a helyek.

Az opciós foglalást egy-két napnál tovább nem tudjuk tartani. Ha a befizetés ennél később történik csak meg, a helyeket nem tudjuk garantálni. Opciót a kiválasztott szállástól és az utazás időpontjától függően tudunk csak biztosítani.

Azonban nagyon ritkán előfordulhat, hogy a részvételi díj befizetése ellenére és irodánk lehető leggyorsabb ügyintézése mellett sem tudjuk befoglalni kiválasztott szállását, utazását. Ez esetben haladéktalanul értesítjük Önt, és az előzetesen megkötött utazási szerződés megszűnik. A kiválasztott szállás, utazás helyett igyekszünk hasonló kategóriában más ajánlatot tenni Önnek. Ha az nem megfelelő, természetesen a teljes befizetett részvételi díjat visszafizetjük (kamat és kompenzáció nélkül). Az ily módon megszűnő szerződésből adódó károkért a Travelteam International Utazási Iroda kizárja felelősségét.

 


 

IV. MÓDOSÍTÁS, LEMONDÁS

 

1) Hogyan tudom módosítani a foglalást?

A foglalás időpontjának, a lefoglalt szobáknak és szolgáltatásoknak a módosítása a szabad helyek függvényében bármikor lehetséges, a módosítással felmerülő költségek (pl. más ár, felárak) megfizetésével.

A lefoglalt szállás, utazás módosítása a lemondási feltételek szerint, az esetleges lemondási díj megfizetésével lehetséges.

Módosítását kérjük, mindig írásban is küldje el nekünk.

 

2) Hogyan tudom lemondani a foglalást?

A foglalás az általános szerződési feltételekben lévő lemondási feltételek szerint lehetséges. Lemondását kérjük, mindig írásban küldje el nekünk.

Javasoljuk, hogy megrendeléskor kössön útlemondási biztosítást, mellyel egy esetleges lemondás esetén nem veszik el a pénze (lásd a biztosítási feltételeket). Részletek a biztosításokról: utazási biztosítások

 


 

V. MI MIT JELENT? EGYÉB HASZNOS TUDNIVALÓK

 

1) Az oldal tartalma (szövegek, fényképek)

Az oldalon szereplő leírások (ahol másként nem jelöljük), illetve az irodánk által készített fotók (© Travelteam International jelöléssel) irodánk tulajdonát képezik. Ezek másolása, sokszorosítása, üzleti célú felhasználása szerzői jogba ütközik. Ajánlatainknál látható képek minden esetben az adott szálláson készültek, azonban csak mintaként szolgálnak.

 

2) Mit jelent a szálláshelyek neve mögött található T betű?

Kínálatunkban szereplő szálláshelyeket soroljuk kategóriákba ezzel a jelöléssel a következők szerint:

 - nagyon egyszerű szálláshely

 - egyszerű szálláshely célszerű berendezéssel

 - jellegzetes helyi paramétereknek megfelelő középkategóriájú szálláshely

 - színvonalas, átlagon felüli szálláshely

 - minden igényt kielégítő, első osztályú szálláshely

A jelölés többnyire megegyezik a szálláshelyek eredeti kategória besorolásával (pl. csillagozással). Azonban utasaink döntésének megkönnyítése érdekében, ha szükséges, az eredeti kategóriát a Travelteam besorolással felülbíráljuk, illetve jelölést kap az eredetileg kategóriabesorolással nem rendelkező szálláshely is.

 

3) Úti okmányok

Az országhatár átlépéséhez – függetlenül attól, van-e az adott határszakaszon határellenőrzés – mindenkinek legalább egy érvényes úti okmányra van szüksége. Gyermekeknek is, életkortól függetlenül! Úti okmányként kizárólag az útlevél, illetve az EU országok, valamint Svájc, Norvégia, Szerbia, Macedónia esetén a személyi igazolvány is elfogadott. Jogosítvány, diákigazolvány nem!

Magyar állampolgárok számára az irodánk kínálatában szereplő európai országokba vízum nem szükséges. Más országok állampolgárait kérjük, a szükséges úti okmányokkal kapcsolatban érdeklődjenek az adott ország nagykövetségénél.

Kérjük, indulás előtt időben ellenőrizzék az utazáshoz szükséges dokumentumaik érvényességét!

Okmányiroda okmánykiállítás információk itt.
Okmányiroda-kereső itt.

 

4) Szálláselfoglalás, érkezés, elutazás

A lefoglalt szállás a teljes részvételi díj befizetése után átadott, illetve megküldött részvételi jeggyel (voucher) vehető át. Kérjük, indulás előtt mindig ellenőrizzék, hogy voucherük ne maradjon otthon!

A nemzetközi standard szerint az érkezés napján az apartmanokat 16-19 óráig, a hoteleket, panziókat 14-18 óráig lehet elfoglalni, elutazáskor 9 vagy 10 óráig kell elhagyni. Az ettől eltérő érkezési és elutazási időpontokat szállásajánlatainknál a hasznos információk között feltüntetjük (partnereink fenntartják a változtatás jogát).

A szálláselfoglaláshoz kiadott részvételi jegy mindig a pontos időpontokat tartalmazza. Kérjük, a megadott érkezési és elutazási időpontok betartását!

Amennyiben az érkezés napján előre láthatólag 19 óra után érkeznek meg a szállásra, kérjük, erről előzetesen értesítsék irodánkat vagy a szállásadót.

Félpanziós foglalásoknál késői érkezés esetén az első esti vacsorát már nem tudják felszolgálni. Amennyiben előre jelzik a késői érkezést, vacsorára hidegtál kérhető. A lekésett első esti vacsora kompenzálása, visszatérítése nem kérhető!

 

5) A honlapon megadott távolságok mindig pontosak?

Honlapunkon, ajánlatainkban feltüntetett távolságoknál törekszünk a lehető legnagyobb pontosságra, mégis minden adat csak megközelítőleg értendő és viszonylagos. Többnyire a legrövidebb járható utat jelöljük. Kifogást, panaszt csak nagyságrendi eltérés esetén fogadunk el.

 

6) Vihetünk-e magunkkal háziállatot?

Szállásajánlatainknál a hasznos információk között külön feltüntetjük, hogy az adott szálláshelyre vihető-e háziállat (kutya, macska, vadászgörény). Amennyiben szeretnék magukkal vinni házi kedvencüket, kérjük a foglaláskor személyesen vagy a foglalás űrlap megjegyzés rovatában ezt feltétlenül jelezzék, ugyanis a szállások előzetes bejelentés nélkül nem fogadnak háziállatot! A háziállatnak többnyire külön díja van, mely a helyszínen fizetendő. Ez a díj a háziállat lakta szoba extra végtakarítását foglalja magában, nem tartalmazza az állateledelt, almot, fekvőhelyet és egyéb felszereléseket. Érkezéskor érdeklődjön a recepción vagy a szállásadónál, hogy a háziállat a szobán kívül a szálláshely mely részeire vihető be (pl. étterem, medence, kert), illetve a szobában felügyelet nélkül hagyható-e.

A többi vendég nyugalmának és a szoba épségének megőrzése érdekében kérjük, mindig ügyeljen háziállata viselkedésére!

A háziállat késedelmes (foglalás utáni) vagy elmaradt bejelentése, illetve a háziállat által helyszínen okozott károk esetén irodánk felelősséget nem vállal!

Felhívjuk figyelmét, hogy külföldi utazáshoz (EU-n belül és kívül egyaránt) az állatoknak is útlevélre van szükségük (beültetett mikrochip). A részletekről érdeklődjön állatorvosánál.
Magyar Állatorvosi Kamara állatútlevél információk itt.

 

7) Mi a különbség az ellátás típusok között? Mit kell tudni az étkezéssel kapcsolatban?

Kontinentális reggeli: pékáru, vaj, dzsem, méz, kávé, tea fejadagokban.
Bővített kontinentális reggeli: pékáru, vaj, dzsem, méz, felvágott, sajt, esetleg tojás, kávé, tea fejadagokban.
Büfé reggeli: büfé asztalról választható pékáru, vaj, dzsem, méz, felvágott, sajt, tojás, kávé, tea, üdítő.
Svédasztalos reggeli: bőséges, szélesebb választékú büfé reggeli meleg ételekkel (pl. rántotta, virsli).
Félpanziós ellátás: reggelin felül még egy főétkezést, többnyire vacsorát tartalmaz.
Bővített félpanziós ellátás: extra ellátás a reggelin és az egy főétkezésen felül (pl. ebédcsomag, uzsonna, italok a vacsorához).
Teljes ellátás: reggeli, ebéd és vacsora.
All inclusive ellátás: napi legalább háromszori étkezés és napközben a helyi italok korlátlan fogyasztása.

A vacsora típusát szállásajánlatainknál az ellátás részben külön részletezzük. A vacsora az italfogyasztást – beleértve a csapvizet is – nem tartalmazza. Az étkezéseknél az ételek változatossága szállásonként és országonként változó.
Vegetáriánus, diétás menü igényét, illetve az ételallergiát kérjük, foglaláskor előre jelezzék, hogy felkészülhessen speciális igényükre a szállásadó. Fontos, hogy a legtöbb szállás nem tud az ilyen egyéni kéréseknek maximálisan megfelelő ellátást biztosítani, de lehetőségeikhez képest igyekeznek segíteni.
Gyermekkedvezmény esetén a gyermekek az étkezéseknél gyermek adagot kapnak. A nagyobb hotelek gyakran kedveskednek külön gyermek menüvel is.
Az étkezések ideje mindenhol kötött, ideje viszont szálláshelyenként változik. A megadott időpontokon kívül a szállásadó nem köteles a megrendelt étkezés felszolgálására. Kérjük, figyeljék a kiírást, és tartsák be a megadott időpontokat.
A félpanzió mellett a bővített, teljes és all inclusive ellátás is vacsorával indul az érkezés napján, az elutazás napján reggelivel végződik.
Étkezéseknél az alkalomhoz és a szálláskategóriához illő ruházat javasolt.

A befizetett ellátás mindig az asztalnál elfogyasztott ételeket foglalja magában, az étkezőből, étteremből ételt kivinni, elcsomagolni tilos! Az elvitt ételeket a szállásadó kiszámlázhatja. Továbbá az étkezőbe kívülről hozott ételt, italt bevinni tilos (kivéve előre jelzett speciális étrend esetén).

Magasabb kategóriájú hotelekben kérjük, figyeljék, és tartsák be az étteremre vonatkozó öltözködési előírásokat! Továbbá kérjük, hogy alacsonyabb kategóriájú szállásokon is tiszteljék meg szállásadójukat és a többi vendéget is azzal, hogy étkezéseknél az alkalomhoz illően jelennek meg!

Karácsonykor és szilveszterkor a legtöbb szállás - esetenként kötelező felár ellenében - ünnepi menüt kínál, gyakran zenés programokkal. A karácsonyi vacsora dec. 24-én, a szilveszteri vacsora dec. 31-én este kerül felszolgálásra.

 

8) Mit jelent a menüválasztásos vacsora/ebéd?

Menüválasztásos étkezés esetén legalább két féle, előre meghatározott menüből választhatunk. A menü ajánlatokban legalább a főfogásnak kell választhatónak lennie, az előétel, leves, ill. desszert, saláta többnyire mindegyik menüben ugyanaz. A következő étkezés menüjét előző nap vacsoránál vagy aznap reggelinél lehet kiválasztani, a választás utólagos módosítása nem, vagy csak külön egyeztetés után lehetséges. Az érkezés napján a vacsora menüje nem választható. Amennyiben bármely kérésük van az első napi vacsorával kapcsolatban (pl. vegetáriánus), kérjük, legkésőbb indulás előtt néhány nappal, előre jelezzék ezt irodánknak vagy közvetlenül a szállásnak a voucheren megadott elérhetőségen.

 

9) Mit jelent az apartman, apartmanház?

Apartman, apartmanok ill. apartmanház (továbbiakban csak apartmanház) névvel jelölünk minden szállást, ahol az önellátás feltételei adottak, azaz van a szálláson hűtőszekrény és főzéshez használható konyha(sarok).

A külföldi, eredeti nevén idegen nyelvű szállásnévvel illetett, de a fenti kritériumoknak megfelelő szállásokat (pl. Résidence, Agriturismo, Hütte, Bungalow, Feriendorf, Bauernhof) is apartmanházként jelöljük, utasaink egyértelmű, magyar nyelvű tájékoztatása érdekében.

Az apartmanház név többféle típusú és kategóriájú szállást jelölhet, a magányosan álló, egyszerű hegyi házaktól kezdve a legmagasabb igényeket is kielégítő, többféle szolgáltatást nyújtó szálláskomplexumokig.

Az apartmanház mindössze egy kiadó lakóegységet és több kiadó lakóegységből álló nagyobb épületet is jelölhet, valamint állhat egy és több (nem feltétlenül egymás melletti) épületből is.

Az apartmanházak egy részében maga a szállás tulajdonosa, ill. kezelője is az épületben lakik, de vannak olyan apartmanházak is, ahol a szállás tulajdonosa, ill. kezelője egyáltalán nincs jelen a helyszínen (ilyen esetekben előfordul, hogy a lefoglalt apartman érkezéskori kulcsátvételének helye nem egyezik meg az apartmanház címével).

Egy apartmanházon belül foglalható apartman(ok) - jellemzően magánszállásokon - nem feltétlenül jelentenek bejárati ajtóval is lezárható lakóegységet. Apartmanként foglalható pl. az épület egy szintje, melyet lépcső választ el a ház többi részétől, vagy a konyha és a nappali másik szinten található, mint a hálószobák, vagy egy kisebb apartmant úgy adnak ki több fő részére, hogy a folyosón mellette lévő szobát is kiadják hozzá. Mivel néhány szobás magánszállásokon jellemző az ilyen elosztás, kényelmetlenséget nem okoz és a privát szféra is megőrizhető. Amennyiben mégis, kizárólag saját bejárati ajtóval elzárható apartman megfelelő Önnek, ez iránti igényét foglaláskor előre jelezze!

Az önellátás lehetősége ellenére egyes apartmanházakat kizárólag ellátás foglalásával együtt adnak ki, kérjük, ezt foglalás előtt vegyék figyelembe!

 

10) Mit jelent a hotel, panzió?

Hotel ill. panzió névvel jelöljük azokat a szállásokat, ahol a szoba ellátással ill. a szoba mellé valamilyen ellátás is foglalható (pl. reggeli, félpanzió).

A külföldi, eredeti nevén idegen nyelvű szállásnévvel illetett, de a fenti kritériumoknak megfelelő szállásokat (pl. Gasthof, Albergo, Bauernhof) is hotelnek vagy panziónak nevezzük, utasaink egyértelmű, magyar nyelvű tájékoztatása érdekében.

Jellemzően a hotel a nagyobb, többszobás, a panzió a kisebb, családiasabb, kevesebb szobás szálláshelyeket jelöli.

A hotel és panzió név többféle típusú és kategóriájú szállást jelölhet, a kis, vidéki, néhány szobás magánszállásoktól a legmagasabb igényeket is kielégítő, nagy, akár több épületből álló, többféle szolgáltatást nyújtó szállodakomplexumokig.

A hotel, panzió jelölhet egy és több (nem feltétlenül egymás melletti) épületből álló szálláshelyet is.

 

11) Mit jelent a pályaszállás?

Pályaszállásként azokat a síszállásokat jelöljük, ahonnan optimális hóhelyzet esetén, autó ill. síbusz használata nélkül, sítalpon vagy gyalog elérhető a legközelebbi sípálya vagy sífelvonó (kb. 0-500 méter).

Síszállásainknál a téli információk között pontosan leírjuk az adott szállás sípályáktól való elhelyezkedését.

Kedvezőtlen időjárás esetén előfordulhat, hogy a szálláshoz közel eső sípálya vagy sífelvonó nem üzemel. Az időjárást sajnos nem befolyásolhatjuk, ezért a kedvezőtlen időjárásból fakadó kifogásokat nem tudjuk kompenzálni.

 

12) Mit jelent az € jel a szállásleírásoknál a szolgáltatások mögött?

Szállásajánlatainknál a szolgálatások mögé írt € (euró) jellel jelöljük a helyszínen térítés ellében igénybe vehető szolgáltatásokat. Az egyes szolgáltatások aktuális díjáról érdeklődjön a helyszínen vagy kollégáinknál.

 

13) Tudok-e a lefoglalt szálláson internetezni?

Szállásajánlatainknál a szolgáltatások között feltüntetjük, hogy az adott szálláshelyen van-e internetezési lehetőség. Ez lehet internet sarok (külön a vendégek számára fenntartott számítógép a recepción vagy a közösségi részen), illetve saját laptoppal használható – többnyire vezeték nélküli (WiFi) – internet.

A szolgáltatások között felsorolt internet a szállás közösségi tereiben (pl. recepció, hall, étterem) érhető el. Amennyiben a szobákban is van internet, az a szobatípusoknál külön jelöljük.

Az internet szolgáltatás csak a szálláshelyek egy részén, azon belül gyakran korlátozva csak a szállás adott részein (pl. recepció, bár) ingyenes, a legtöbb helyen a helyszínen külön fizetendő. Az internet díja szállásonként jelentősen eltérő is lehet.

Az internet szolgáltatásnál előfordulhat, hogy nem minden szobába ér el a vezeték nélküli jel, az Ön számítógépe nem tud kapcsolódni a hálózathoz, a helyi internetszolgáltató szünetelteti a szolgáltatást, az adatletöltés nem megfelelő sebességű, vagy más technikai probléma merül fel. Az internethasználatból eredő károkért se irodánk, se a szállásadó, se az internetszolgáltató nem vállal felelősséget!

Az internet használat részleteiről érdeklődjenek a recepción vagy a szállásadónál. Ha saját laptoppal szeretnének internetezni, mindig ismerjék meg még az utazás előtt számítógépük használatát, mert informatikai kérdésekben se kollégáink, se a szálláshely dolgozói nem tudnak segíteni.

Ha külföldi tartózkodása alatt nélkülözhetetlen Önnek a megfelelő internet (pl. munka miatt), javasoljuk, vigyen magával mobil internetet.

 

14) Kisgyermekkel utazunk, kérhetünk neki babaágyat a szálláson?

Szállásajánlatainknál a hasznos információk között feltüntetjük, hogy az adott szálláson kérhető-e babaágy. A babaágy lehet rácsoságy vagy mobil utazóágy. Babaágy jellemzően 2 éves korig kérhető. A babaágyak minden szálláshelyen korlátozott számban állnak rendelkezésre, és gyakran a szállás nem mindegyik szobájába kérhetők. Ezért minden esetben előre kell jelezni (lehetőleg már a foglaláskor), amennyiben kérnek babaágyat a szobába/apartmanba. A szállások egy részén fizetni kell a babaágyért, ez esetben a babaágy díja a helyszínen fizetendő.

A babaágy mellé a szállások egy részén etetőszék, fürdetőkád, babafigyelő és egyéb babafelszerelés is kérhető. Kérjük, érdeklődjön kollágáinknál, hogy az Önök által lefoglalt szálláson ezek is kérhetők-e?

 

15) Autós utazással kapcsolatos fontos tudnivalók

Kérjük, hogy kizárólag megfelelő műszaki állapotú gépjárművel induljanak útnak, és utazás előtt ellenőrizzék az autó papírjainak érvényességét!

Télen a téli gumi és hólánc megléte kötelező! Ellenőrizzék, hogy a hólánc az autó kerekének megfelelő méretű legyen, és indulás előtt gyakorolják a hólánc felszerelését.

A külföldi országok többségében – hazánkhoz hasonlóan – fizetni kell az autópályák használatáért (egyes országokban a gyorsforgalmi utakon is). Matricás rendszer működik Ausztriában, Szlovéniában, Szlovákiában, Svájcban és Csehországban. Fizetőkapuk vannak Olasz-, Francia-, Horvát-, Spanyol- és Lengyelországban. Németországban az autópályák használata személygépjárművel ingyenes.

Egyes alagutak, hágók, hegyi utak használata az autópálya díjon felül külön fizetendők.

Egyes utak gépjárművel csak időszakosan vagy korlátozottan járhatók.

Javasoljuk, hogy úti tervüket térkép, illetve útvonaltervező segítségével még indulás előtt állítsák össze, vagy kérjék segítségünket az ajánlott útvonallal kapcsolatban. Csak a GPS készülékre hagyatkozva nem biztos, hogy az Önnek leginkább megfelelő útvonalon fognak utazni.

Külföldi utazás előtt kérjék ki az érvényes kötelező felelősség biztosítás meglétét igazoló, ingyenes nemzetközi zöldkártyát a biztosítótól.

 

16) Programok, programlehetőségek

A helyi szolgáltatók a meghirdetett animációs és egyéb programokat (pl. kirándulások, rendezvények) többnyire csak megfelelő létszám esetén tartják meg.

Az Ön által foglalt üdülőhely és környékének látnivalóival, programlehetőségekkel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére.

 

17) Mit kell tudni a wellness részleg használatával kapcsolatban?

A részvételi díjban foglalt medence, szauna és egyéb wellness szolgáltatások mindig a helyszínen kiírt nyitva tartási időben használhatók. Nyitva tartási időn kívül a wellness szolgáltatások nem vagy csak felár ellenében vehetők igénybe.

A wellness elemeket mindenki csak a biztonsági előírásokat betartva, saját felelősségére használhatja. Egészségügyi problémák esetén utazás előtt kérje ki orvosa tanácsát.

Gyermekeknek még szülői felügyelet mellett sem ajánlott a szaunák használata. A szállások többségén a wellness részleg, különösen a szaunák használata életkorhoz kötött.

A nyugat-európai országokban a szállások és az élményfürdők többségének szauna részlege csak fürdőruha nélkül használható. Kérjük, tartsák be a helyi előírásokat!

 

18) Mit kell tudni a helyszínen fizetendő díjakról?


Üdülőhelyi adó: az üdülőhelyi adó mértékét mindig a helyi önkormányzat határozza meg, változtatásáról az év folyamán bármikor dönthet. A helyszínen mindig az utazás időpontjában hatályos üdülőhelyi adó fizetendő. Előfordulhat, hogy a helyszínen fizetendő üdülőhelyi díj eltér az általunk előre megadott áraktól.


Kaució: a kaució a szálláshelyen a vendégek által okozott esetleges károk biztosítékaként szolgál. A kaució jellemzően apartmanokban és mindig a helyszínen fizetendő, elutazáskor a szállás eredeti állapotban történő átadásakor visszajár. Károkozás estén a kaució összegéből levonják a helyreállítás díját. A kaució többnyire készpénzben fizetendő, de egyre több szálláson kérnek hitelkártyát, amin zárolják a kaució összegét. A kaució összegét a szállások többségén elutazáskor azonnal visszafizetik (az esetleges károk levonásával csökkentve). Újabban néhány szálláshely azonban nem azonnal elutazáskor, hanem a hazautazás napjától számított 10-14 napon belül utalja vissza a kaució összegét. Ezt a szállásátadáskor még nem látható, csak később felmerülő, de a vendégek által okozott károk miatt teszik így. Az ebből fakadó félreértések, az esetleges mások által okozott kár jogtalan felszámításának elkerülése érdekében javasoljuk, hogy érkezéskor és elutazáskor készítsenek néhány fényképet az apartmanról, amivel később igazukat bizonyíthatják. A kaució összegének visszafizetéséért irodánk felelősséget nem tud vállalni, de vitás helyzetekben szívesen segítünk az ügyintézésben.


Végtakarítás: a helyszínen fizetendő végtakarítás jellemzően készpénzben történik, de egyes nagyobb szállásokon már bankkártyás fizetést is elfogadnak. A végtakarítási díj jellemzően kötelezően fizetendő, vagy egyes szállásokon extra szolgáltatásként opcionálisan kérhető. A kötelezően fizetendő végtakarítás ellenére felsöpörve, az edényeket elmosogatva és elpakolva, a szemetet összegyűjtve és a kijelölt központi szemétgyűjtőben elhelyezve, a hűtőszekrényből az ételmaradékokat kitakarítva, a bútorokat az eredeti helyükre visszarendezve kell az apartmanokat elutazáskor átadni.


Fűtés-, áram-, vízdíj: egyes apartmanokban a gáz-, az áram- és a vízhasználat díja a helyszínen fizetendő a fogyasztás mértéke szerint. A fogyasztás kiszámításához érkezéskor és elutazáskor az apartman mérőórája leolvasásra kerül. Az üzemeltetési költség a különbözet alapján elutazáskor fizetendő. A pontos elszámolás érdekében kérjük, mindig ellenőrizzék a mérőóra leolvasását, és írják fel az óraállást.


Egyéb helyszínen fizetendő kötelező költség lehet még: szemétdíj, regisztrációs díj, parkolás... stb.

A helyszínen esetlegesen kötelezően fizetendő díjakat az egyes ajánlatoknál az ár nem tartalmazza részben soroljuk fel részletesen.

 

19) Minden szálláson van napi takarítás?

Apartmanoknál nincs takarítás, az ágynemű és törölköző is egyszer kerül kimosásra egy turnus alatt. A szállások többségén felár ellenében kérhető a tartózkodás alatti extra takarítás.
Szobáknál általában van többszöri takarítás, ágynemű- és törölközőcsere a turnus alatt, de nem kötelező.

 

20) Mi a különbség a fő- és melléképület között?

Egyes szállások több különböző részből állnak, egymástól akár 800 méter távolságra is. Erről az adott ajánlat leírásában részletesen tájékoztatjuk. Ahol több épületből áll a szállás, a szolgáltatások és a távolságok mindig a főépületre vonatkoznak, az étkezés is a főépületben van.

 

21) Mindenütt tudok kártyával is fizetni?

Egyre több helyen fizethetünk külföldön is bankkártyával, de még nem mindenütt. Fizetés előtt mindig érdeklődjön a helyszínen a kártyás fizetés lehetőségéről és az elfogadott kártyatípusokról.

 

22) Télen meleg vár-e érkezéskor a szálláson?

A szállások többségén a szobák, apartmanok hőmérsékletét – az energiatakarékosság érdekében – lecsökkentik, amikor épp nem lakik benne vendég. Így érkezéskor jellemzően nem vár kellemes meleg a szobában, apartmanban, a fűtés csak szálláselfoglalás után indul vagy indítható be. A szoba, apartman érkezéskori kiinduló hőmérséklete és felmelegedésének gyorsasága függ az adott szállás és a fűtés típusától, valamint a befűtendő légtér nagyságától is. Egyes szálláshelyeken (jellemzően különálló apartmanházakban, faházakban) a kellemesen meleg hőmérséklet elérése több óráig is eltarthat. Kérjük, ezt vegyék figyelembe, különösen, ha kisgyermekkel utaznak!

A szobák, apartmanok téli átlag hőmérséklete 20-22 °C. Egyes szállásokon ennél magasabb vagy alacsonyabb hőmérséklet – a fűtésrendszer ill. az épület sajátosságai miatt - akkor sem érhető el, ha a vendég ezt igényelné. Jellemző az is, hogy a szállásokon éjszakára lekapcsolják a fűtést vagy lecsökkentik a hőmérsékletet.

Amennyiben hőmérséklet igénye az átlagostól eltérő, kérjük, még foglalás előtt jelezze ez irányú kérését, hogy ellenőrizhessük, a kiválasztott szálláson az teljesíthető-e.

 

23) Télen ki takarítja el a szállás mellett a havat?

Hotelek, panziók, nagyobb, több apartmanos apartmanházak, valamint magánszállások esetén a tulajdonos, illetve a személyzet takarítja el a szállás bejárata előtt a havat. Különálló apartmanházaknál, faházaknál, ahol nem lakik helyben a tulajdonos és a házban személyzet sincsen, a hó eltakarítása a vendég feladata.

A hó eltakarítása a szállásnál parkoló autókról és a parkolóhelyről való kiálláshoz közvetlenül az autó mellől az autó tulajdonosának feladata. Javasoljuk, télen legyen autójukban a hó letakarításához szükséges eszköz (pl. seprű, lapát, jégkaparó, jégoldó).

 

24) Lesz-e hűtőszekrény a szobában?

A szobáknak nem alapfelszereltsége a hűtőszekrény, csak az önellátással is foglalható, konyhasarokkal rendelkező apartmanoknak, stúdióknak. Így a hotel- és panziószobák többségében nincsen hűtőszekrény. Az adott szállás szobáinak felszereltségét a honlapunkon található szállásleírás részletesen tartalmazza. Kisebb panziókban előfordul a folyosón lévő, a panzió összes vendége részére közösen használható hűtőszekrény. Nagyobb hotelek a szobáiban jellemzően található minibár. A minibár tartalmának kipakolása, és annak saját élelmiszer hűtésére használata sehol sem megengedett!

 

25) Lesz-e mikrohullámú sütő az apartmanban?

Bár manapság otthon a legtöbb konyhában megtalálható a mikrohullámú sütő, az apartmanoknak ez nem alapfelszereltsége, így nem is minden apartmanban van mikrohullámú sütő. Az adott szállás apartmanjainak felszereltségét a honlapunkon található szállásleírás részletesen tartalmazza. Amennyiben a mikrohullámú sütő megléte az apartmanban feltétlenül szükséges Önöknek, javasoljuk, hogy még foglalás előtt olvassák el figyelmesen szállásleírásunkat, és válasszanak igényeiknek megfelelő szálláshelyet.

 

26) A részletes szállásleírásban nem sorolnak fel minden egyes szolgáltatást, berendezési tárgyat, de ugye a listában nem szereplő, általánosnak tartott dolgok természetes lesznek a szálláson?

A részletes szállásleírásban igyekszünk a lehető legtöbb információt nyújtani az adott szálláshelyről. Azonban a legapróbb részletekbe menően sajnos nem tudjuk részletezni a szállás felszereltségét. Valamint a lista szinte végtelensége miatt (hiszen mindenki mást gondol természetesnek, alapvetőnek) azt sem tudjuk részletezni, mi nincs a szálláson. Néhány példa a leggyakrabban alapvetőnek gondolt, mégsem minden egyes szálláson meglévő szolgáltatásokra, berendezési tárgyakra: éjjel-nappali recepció, konnektor, mobiltelefonhálózat, tv, mikrohullámú sütő, fotel, ruhásszekrény, vállfa, késő esti érkezés lehetősége, sícipőszárító, mosógép. Munkatársaink foglalás és utazás előtt is rendelkezésére állnak, kérjük, kérdezzenek minket bátran, minden kérdésükre örömmel válaszolunk, hogy utazásuk a lehető legjobb legyen.

 

27) A velünk utazó egyik utastársnak egészségügyi problémája van. Kell ezt az irodának jeleznünk?

Nem kötelező, de mindenféleképp érdemes, lehetőleg még foglalás előtt. Bármely utazó egészségügyi problémáját, akár enyhe, akár súlyosabb, érdemes még foglalás előtt irodánknak jelezni, hogy mi is előre tájékoztathassuk a szállásadót.

Amennyiben irodánkat előzetesen nem értesítik az utazó egészségügyi problémájáról, az ebből fakadó későbbi panaszokat sem tudjuk pozitívan elbírálni.

 

28) Kifogás, panasz esetén miért kötelező a helyszínen a jegyzőkönyv felvétele?

Az utazás során bármely lefoglalt szolgáltatással kapcsolatos kifogást, panaszt a helyszíni szolgáltatónak haladéktalanul jelezni kell. A kifogást, annak helyszíni megoldását vagy annak megoldására tett javaslatot, a megoldás helyszíni elfogadását vagy visszautasítását a helyszínen írásos jegyzőkönyvbe kell foglalni, melyet a szolgáltató és az utas is aláír. A jegyzőkönyv a kifogás, panasz későbbi egyértelmű bizonyítására szolgál mindkét fél részére, valamint az utazási iroda felé egyaránt. A helyszíni jegyzőkönyv felvétele kizárja azt, hogy az utas hazaérkezése után más okból nyújtsa be panaszát, kártérítési igényét az utazási iroda felé, mint amit a helyszínen ténylegesen kifogásolt.

 

29) Tudok a szállás mellett autóval parkolni?

Az egyes szállásleírásoknál a szolgáltatások között soroljuk fel, hogy az adott szállás rendelkezik-e saját parkolóval. A parkoló az adott szállás mellett kialakított, ill. annak területén található, fedetlen, őrizetlen, néhol nem aszfaltozott, a szállás vendégei (és dolgozói) számára fenntartott parkolóhelyeket jelent. Zárt, bekerített, számozott, őrzött vagy fedett parkolóhely, garázs nem minden szálláson áll rendelkezésre. Ha van, azt a szolgáltatások felsorolásánál jelezzük.

A parkolóhelyek mindenütt korlátozott számban állnak rendelkezésre, így előfordulhat, hogy nem minden vendég autójának jut hely a szállás parkolójában. Parkolóhelyet előre foglalni nem lehet, azok elfoglalása érkezési sorrendben történik. Ha szállás saját parkolója megtelt, a recepción kaphatnak felvilágosítást a további, környékbeli parkolási lehetőségekről. Ha a parkolás a szállásnál külön fizetendő, azt a szolgáltatásoknál € jellel jelöljük.

 


 

VI. Jel- és szómagyarázat

 

  • Tengerparti szállás: Tengerparti szállásnak a tengerpart 200 méteres vonzáskörzetében elhelyezkedő szállásokat nevezzük. A szállástól a tengerpart gyalogosan könnyen és gyorsan megközelíthető.
  • Vízparti szállás: Vízparti szállásnak a folyó- vagy tóparttól maximum 1.000 méteres távolságban elhelyezkedő szállásokat tekintjük.
  • Pályaszállás: Pályaszállásnak a síterep 500 m-es vonzáskörzetében elhelyezkedő szállásokat nevezzük. A sípályák gyalogosan vagy sítalpon, síbusz vagy egyéb jármű igénybevétele nélkül könnyen elérhetőek.
  • Központhoz közeli szállás: Központhoz közeli szállásnak azt a szállást nevezzük, ahonnan a belváros tömegközlekedéssel könnyen és gyorsan megközelíthető.
  • Családbarát szállás: Családbarátnak a gyermekes családok számára is különösen megfelelő szállásokat nevezzük, ahol a gyermekek külön figyelmet kapnak. A szálláshelyen gyermekprogramok, játszórész, babafelszerelés vagy gyermekfelügyelet várja a családokat.
  • Motorosbarát szállás: Motorosbarát szállásnak a motorral érkező vendégek számára megfelelően kialakított szállásokat nevezzük. A szállás jól megközelíthető, zárt parkolóval rendelkezik, a környéken pedig motoros túraútvonalak várják az ideérkezőket.
  • Családbarát síterep: Családbarát síterepnek a gyermekes családoknak is javasolt síterületet nevezzük. Tanulópálya, tanulófelvonó, síiskola, gyermekfelügyelet vagy szánkópálya is található a síterepen. A sípályarendszerről további információkat a síterep részletes leírása tartalmazza.
  • Gyerekkedvezmény: Szállásaink többségéhez gyermekkedvezmény vehető igénybe, melynek mértéke szállásonként és korcsoportonként eltérő. Addig vehető igénybe a kedvezmény, amíg a gyermek az adott korcsoportba sorolható. (Például, ha a gyermek elmúlt 5 éves, de még nem töltötte be a 6. életévet, akkor rá még a 0-5 éves korig terjedő gyermekkedvezmény vonatkozik.) Néhány szállásunk kiemelt gyerekkedvezménnyel vehető igénybe.
  • Bővített ellátás: A bővített ellátás minden olyan ellátásra vonatkozik, ami a félpanziónál (reggeli + vacsora) több vagy gyakoribb étel- vagy italfogyasztást tartalmaz. (Például, a nap folyamán korlátlan italfogyasztás, ebédcsomag, uzsonna.)
  • Sportolási lehetőségek: Sportolási lehetőségekkel rendelkezőnek azokat a szállásainkat jelöljük, ahol a szállástól gyalogosan könnyen megközelíthető távolságban kiépített sportpálya (pl. tenisz-, golf-, kosárlabda-, röplabda-, futballpálya vagy uszoda), vízisport bázis (pl. kajak, jet ski, szörf, vízibicikli) vagy más sportolási lehetőség (pl. hegyi kerékpárpálya, korcsolyapálya, extrém sportok) található.
  • Csoportoknak: Min. 15 fő feletti együtt utazó csoportok részére is foglalható, kifejezetten csoportoknak ajánlott, vagy nagyobb baráti társaságok számára is kibérelhető szállásainkat soroljuk ide. A csoportokat több szállásunkon is kedvezményes ajánlatokkal várjuk.

Bővebb információkért kérjük, olvassa el az Ön által kiválasztott szállás részletes leírását!

 

 

A rovat tartalma folyamatos kiegészítés alatt van, ha kérdésére itt nem találta meg a választ, kollégáink szívesen segítenek!

Rólunk írták

Kedves Dorottya! A csodálatos Wörthi tó-nál eltöltött napok, nagy élményt jelentettek számunkra! ...Jövőre is elmegyünk ide! És köszönjük Dorottyának a szállásfoglalásban nyújtott segítségét!

Kedves Attila! Megérkeztünk Trogirból, nagyon jól éreztük magunkat. Az Ön által ajánlott apartmannal teljes mértékben meg voltunk elégedve. ...Úgy gondolom, a jövőben is igénybe vesszük a segítségét. Üdvözlettel!

 

Kedves Győri Cecília! Szeretném megköszönni a sí utunkat. Nagyon jól éreztük magunkat. A szállásunk és az ellátás is kiváló volt. A síbusz a szállástól-pályáig, majd vissza tökéletesen működött. Nagyon örülök, hogy az eredeti foglalásunkat visszam...

Kedves Renáta! Nagyon köszönöm a sok segítséget, messze a legjobb kiszolgálást kaptam az összes többi irodával összehasonlítva.

Miért épp a Travelteam?

  • velünk foglalását gyorsan és egyszerűen intézheti
  • honlapunkon megbízható és részletes információkat talál
  • felkészült kollégáink minden kérdésére választ adnak
  • segítünk megtalálni az Önnek megfelelő utazást
  • garantáltan azt kapja, amit ígérünk
  • munkánkért felelősséget vállalunk
  • áraink átláthatóak és kedvezőek
  • ha segítség kell, non-stop elérhet minket utazása alatt is
  • bejegyzett utazási irodaként, szabályszerűen működünk

Foglalás előtt hasznos:

Utazás előtt hasznos:

Társoldalaink:


Travelteam ajánlatok számokban: 10 ország, 172 akciós utazás, 392 tengerparti nyaralás, 935 hegyvidéki/tóparti nyaralás, 825 síút, 90 körutazás. 798 szállás Ausztria, 9 szállás Csehország, 123 szállás Franciaország, 235 szállás Horvátország, 12 szállás Lengyelország, 5 szállás Magyarország, 229 szállás Olaszország, 52 szállás Svájc, 14 szállás Szlovákia, 50 szállás Szlovénia legnépszerűbb üdülőhelyein.

2009 - 2017 CIT Group
Travelteam