Ski Amadé pályaszállás kedvező áron!

Medencés hotel Hochkönig sípályái mellett.

Nassfeld síelés pályaszálláson!

Hotel a sípályák mellett szaunával és félpanziós ellátással.

Szaunás apartmanház Nassfeld közelében!

Tágas, világos 2-6 fős apartmanok 15 km-re a sítereptől.
Síbusz megálló az apartmanház mellett.

Elérhetőség

Egyéb kérés

Ajánlatot kérek

Hohentauern bungalók

Stájerország szívében, közel 1.300 méter tengerszint feletti magasságban fekszik „Ausztria első sportfaluja”, Hohentauern. A környék télen-nyáron számos aktív kikapcsolódási lehetőséggel várja a sportolókat, kirándulókat. Itt a településközponttól 2 km-re találjuk a Hohentauern bungalók faházait. A 65 faház egyenként 2-8 fő részére kínál komfortos, mégis igazi alpesi szálláslehetőséget. A faházak között vannak régebbiek és a közelmúltban felújított, modernebb típusok is, valamint újabb faházak építése is várható. A szomszédos hotel sportszolgáltatásait (lovaglás, íjászat, tekepálya) térítés ellenében az apartmanok vendégei is igénybe vehetik, ugyanitt a la carte étterem és bár is található.

Szolgáltatások: recepció, sítároló, pékáru-házhozszállítás (€), kert, játszótér, parkoló.

Távolság Budapesttől: kb. 450 km

Hasznos információk:

• háziállat vihető (12 Euro/nap)
  • babaágy korlátozott számban foglalható (15 Euro/időszak)
  • ágyneműhuzat és törölköző díja kötelezően fizetendő, konyharuhát vinni kell
  • házanként 1 autónak van kialakított, számozott parkolóhely a házak mellett, további autók parkolása a recepciónál lévő parkolóban lehetséges
  • szálláselfoglalás az érkezés napján 16 órától lehetséges, elutazáskor 10 óráig kell elhagyni az apartmanokat

Nyári információk

A Hohentauern bungalók vendégei kedvezményes belépőt kapnak a helyi Keltenberg élményparkba is (érdekes tanösvények, térítés ellenében grillező hely, csúszda, barlang, sziklamászás, csónakázás).

Téli információk

A faházak a kedvelt stájer családi síterep, Hohentauern sípályáinak aljában fekszik.

Síterepek:

Szobák: Hohentauern bungalók

2-4 fős faházak: max. 4 fő részére foglalható, 2 felnőtt és 2 gyermek részére ajánlott, kb. 55 m2-es, jól felszerelt, fabútorokkal berendezett, kétszintes, három légterű apartmanok.

Felszereltség: földszinten nappali, kandalló, műholdas tv, étkezősarok, konyha (tűzhely, hűtőszekrény mélyhűtőfiókkal, edények, evőeszközök, kávéfőző, mikrohullámú sütő), emeleten duplaágyas hálószoba, hálószoba emeletes ággyal, fürdőszoba (zuhanyzó, wc).

4-6 fős faházak: max. 6 fő részére foglalható, 2-4 felnőtt és 2 gyermek részére ajánlott, kb. 80 m2-es, jól felszerelt, fabútorokkal berendezett, kétszintes, négy légterű apartmanok.

Felszereltség: földszinten nappali, kandalló, műholdas tv, étkezősarok, konyha (tűzhely, hűtőszekrény mélyhűtőfiókkal, edények, evőeszközök, kávéfőző, mikrohullámú sütő), duplaágyas hálószoba, két kétágyas hálószoba (normál vagy emeletes ággyal), két fürdőszoba (zuhanyzó, wc).

Az apartman alaptípusán felül, felár ellenében foglalható superior típusú, frissen felújított, 95 m2-es apartman is extra felszereltséggel (kerámia tűzhely, sütő, mosogatógép, élményzuhany).

5-8 fős faházak: max. 8 fő részére foglalható, 3-6 felnőtt és 2 gyermek részére ajánlott, kb. 80 m2-es, jól felszerelt, fabútorokkal berendezett, kétszintes, öt légterű apartmanok.

Felszereltség: földszinten nappali, kandalló, műholdas tv, étkezősarok, konyha (tűzhely, hűtőszekrény mélyhűtőfiókkal, edények, evőeszközök, kávéfőző, mikrohullámú sütő), duplaágyas hálószoba, három kétágyas hálószoba (normál vagy emeletes ággyal), két fürdőszoba (zuhanyzó, wc).

Az apartman alaptípusán felül, felár ellenében foglalható superior típusú, frissen felújított, 105 m2-es apartman is extra felszereltséggel (kerámia tűzhely, sütő, mosogatógép, élményzuhany).

Étkezés:

önellátás.

Árak: Hohentauern bungalók

Egyéb információk:

Korábban is foglalt nálunk? Kedvezmények törzsutasainknak.

Eurós áraink garantáltak, forintos áraink az árfolyam változásnak megfelelően változhatnak. Az árfolyamváltozás későbbi negatív hatásainak elkerülése érdekében javasoljuk az euróban, vagy az egy összegben forintban történő fizetést.

Ajánlatainknál látható képek minden esetben az adott szálláson készültek, azonban csak mintaként szolgálnak. Partnereink fenntartják maguknak a változtatás jogát (árak, szolgáltatások, akciók stb.), melyeket honlapunkon igyekszünk a lehető leggyorsabban lekövetni, hogy Utasainkat a lehető legpontosabban tájékoztassuk. E változtatásokból adódó esetleges félreértésekért, kellemetlenségekért irodánk felelősséget nem vállal.

Ausztria, Stájerország, Hohentauern, Hohentauern bungalók (Feriendorf Hohentauern)

Utasaink írták erről a szállásról:

F.S.G. (2015.01.24-29.

"Kedves Cecília! Bár már a nyár elején járunk de most jutottam el oda, hogy a téli Hohentauern-i utazásunkkal kapcsolatosan megírom Önnek levelemet és nem csak tervezgetem a levélírást. Szenzációs volt a hely, gyorsan és kényelmesen elértük Budapestről. Megérkezésünkkor szakadt a hó és ez kisebb nagyobb, azaz pár órás megszakításokkal így is maradt a teljes ott tartózkodásunk alatt. Hohentauern pár 10 km-es körzetében szinte alig volt hó( jó sokat jöttünk mentünk kocsival így láttuk a távolabbi környéket is) ezzel szemben Hohentauernben térdig jártunk a hóban:)

Szuper fekvése lehet a helynek mert hazaérkezésünk után is több héten át néztem a hely webkameráját és szinte minden nap sok hó esett, míg a környéken és/vagy Hohentauernnél magasabban fekvő helyeken nem vagy alig volt hó.

Eszméletlenül szép helyen van az üdülőpark. Közvetlenül a telep egyik oldalán van egy fenyves egy kocsiúttal ahol nem volt közlekedés így remek séta és játszóterületnek bizonyult. A telep másik oldalán –gyakorlatilag az utolsó ház mellett –van egy hatalmas lejtő ( síelni és szánkózni egyaránt remek) közvetlenül mellette pedig a felvonós sípálya és egy fogadó.

A teleptől cca 5 perc autóútra van Hohentauern település mely kicsi de végtelenül bájos és legalább egy helyet már bizton lehet találni a faluban ahol finoman főznek ( teszteltük többször is)

Valamilyen csoda folytán a voucherrel egy hatalmas házat kaptunk 4 hálószobával (szerintem kisebbre fizettünk be).

A házak kívülről a színük miatt első látásra nem voltak bizalom gerjesztőek de amint beléptünk elmúlt minden aggodalmunk.

Gyönyörű volt a ház, tiszta, remek volt a fűtés ( néha túl remek mert majd meggyulladtunk) és minden fából volt benne ( a bútorok a falburkolat…)amitől olyan hangulata volt a szállásnak (főleg hogy a hóval borított tájra láttunk a teraszról) hogy egyáltalán nem kívánkoztunk eljönni onnan.

A házhoz ( de a többi házhoz is) hatalmas terasz tartozott ahova este kitettük az 5 éves gyereket mikor az egész napos havas móka után nekünk már elég volt a hidegből ( mert a kiskorút behozni a hóból szinte lehetetlen vállalkozás volt) bentről néztük ahogy boldogan túrta tovább a havat sötétedésig. A házak között egyébként remek lehetőség volt kicsi szánkózásra/csúszásra mert elég lejtős volt hozzá a terület ha éppen nem akartunk messzebbre kimozdulni és játszó helynek is remek volt mert volt nagy szabad tér a házak között és persze rengeteg hó.

A házak közti utakról/utcácskákról minden nap félretúrták a havat egy traktorra.

A pék házhoz jött, azaz reggelente megjelent a pék furgonja, így meg lehetett venni az aznapi betevő pékárút.

Figyelmességként egy üveg pezsgő várt minket a szálláson megérkezésünkkor. Apróság de ez (is) az amitől még szebb élményekkel tértünk haza a téli kikapcsolódásról.

Egy kis gondunk akadt egyik reggel a fűtés konvektorral,(leállt és nem indult újra) de azt estére el is hárították illetve a takarók foltosak voltak ( nem a huzat mert azt nekünk kellett felhúznunk) és az ágymatracokkal együtt volt egy kis izzadtság szaguk de ennyi volt az összes kellemetlenség.

Nagyon jól éreztük magunkat, csodás volt a környék ahol nagyon jókat lehetett kirándulni ( nem síelős család vagyunk).

Mázlisták vagyunk hogy kifogtuk ezt a helyet és ezt a remek havas időszakot. Csak ajánlani tudom mindenkinek aki tiszta, kulturált és csendes helyet keres téli kikapcsolódásához.

Kisgyerekeseknek szerintem rendkívül ideális a hely és a környék.

Még egyszer köszönöm az utazásunkkal kapcsolatos rengeteg segítséget. Örülök, hogy rátaláltam a Travel Teamre és kifogtam egy olyan türelmes embert mint Ön, aki az összes kérdésemet ( mert volt jó sok) és igényemet remekül intézte.

Minden jót kívánok, és terveink szerint 2016.-ban is megkeressük Önöket egy Hohentauern-i téli úttal kapcsolatban."

Az ajánlat kinyomtatásához kérjük kattintson ide!

Rólunk írták

Kedves Renáta! Nagyon köszönöm a sok segítséget, messze a legjobb kiszolgálást kaptam az összes többi irodával összehasonlítva.

Kedves Travelteam team! A héten K. Gy. és kedves családja foglalásával az én és családom is egy fantasztikus hetet töltöttünk el Villachban. Minden felesleges ömlengés nélkül köszönöm a hotel ajánlását, a foglalást, minden remek volt.

Kedves Attila! Nagyon elégedettek voltunk a szállással. Gyönyörű időt fogtunk ki, felejthetetlen élmény marad ez a nyaralás. Köszönöm a közreműködésüket!

Kedves Orsolya! Vasárnap érkeztünk haza Ödenhof panzióból, ahol fantasztikus nyolc napot töltöttünk... Köszönjük az ügyintézést, remélem még "találkozunk".

Miért épp a Travelteam?

• velünk foglalását gyorsan és egyszerűen intézheti
  • honlapunkon megbízható és részletes információkat talál
  • felkészült kollégáink minden kérdésére választ adnak
  • segítünk megtalálni az Önnek megfelelő utazást
  • garantáltan azt kapja, amit ígérünk
  • munkánkért felelősséget vállalunk
  • áraink átláthatóak és kedvezőek
  • ha segítség kell, non-stop elérhet minket utazása alatt is
  • bejegyzett utazási irodaként, szabályszerűen működünk

Foglalás előtt hasznos:

Utazás előtt hasznos:

Társoldalaink:

Travelteam ajánlatok számokban: 7 ország, 1 akciós utazás, 379 tengerparti nyaralás, 822 hegyvidéki/tóparti nyaralás, 807 síút, 86 körutazás. 684 szállás Ausztria, 129 szállás Franciaország, 167 szállás Horvátország, 274 szállás Olaszország, 50 szállás Svájc, 13 szállás Szlovákia, 33 szállás Szlovénia legnépszerűbb üdülőhelyein.