Alpesi nyaralás Salzburg régióban!

Fedezze fel kedvező áron Salzburg tartomány látnivalóit.
6 nap/ 5 éj félpanzióval 114.800 Ft/fő-től!

Fedezze fel Ausztria legszebb hegyoldalait kedvező áron!

5 nap/ 4 éj félpanzióval már 93.600 Ft/fő ártól.

Tengerparti nyaralás Olaszországban!

Apartmanok, hotelek akár közvetlenül a homokos tengerparton.
Bibione, Lignano, Jesolo, Caorle...

Magasan a legjobb: aktív napok Hochkaron

Alpesi nyaralás Budapesttől csak 4 óra utazásra, 49 belépővel az árban!
6 nap/5 éj 151.600 Ft/fő-től

Kalandnyaralás tavak és hegyek között

Kedvezménykártyával Karintiában

Egyéb kérés

Ajánlatot kérek

Marian apartmanok

Zell am See és Kaprun között, Piesendorf városka központjában fekvő hangulatos apartmanház. Az épületben összesen 11 különböző berendezésű és méretű apartman foglalható. A ház jól megközelíthető helyen van, boltot, pékséget és éttermet is találunk a közelben. A Hohe Tauern Nemzeti Park egész évben számos látnivalóval és programlehetőséggel várja az ide látogatókat. A tulajdonos családnak több, a főépülettel megegyező színvonalú apartmanháza is van a településen, a főépülettől 4 km-es körzetben. Az apartmanok beosztása a fő- és melléképületekbe a helyszínen történik.

Távolság Budapesttől: kb. 650 km

Szolgáltatások: recepció, társalgó, WiFi internet, mosógép (€),  sítároló, parkoló.

Hasznos információk:

• háziállat vihető (30 Euro/turnus)
  • babaágy kérhető
  • szálláselfoglalás az érkezés napján 15-18 óráig lehetséges, későbbi érkezést előre jelezni kell!
  • a szolgáltatások a főépületre vonatkozóan, a távolságok a főépülethez képest vannak megadva

Nyári információk

A Marian apartmanház vendégei májustól októberig ajándékba kapják a Piesendorf-Niedernsill Fun+ kedvezménykártyát, mellyel ingyenes a belépés az apartmanháztól kb. 300 méterre lévő piesendorfi strandra és a niedernsilli fürdőtóhoz, illetve további ingyenes és kedvezményes programokon vehetnek részt a régióban. A nyáron is üzemelő Maiskogel felvonó kb. 4 km-re van.

Téli információk

A decembertől közlekedő ingyenes síbusz megállóját a főépülettől kb. 200 méterre találjuk. Kaprun és Zell am See sípályái autóval 5-15 percen belül elérhetők.

Síterepek:

Szobák: Marian apartmanok

2 fős A1 stúdió (1 db): max. 2 fő részére foglalható, földszinti, egy légterű, kb. 21 m2-es, nemdohányzó apartmanok.

Felszereltség: nappali két ággyal, konyhasarok (elektromos tűzhely, hűtőszekrény, edények, evőeszközök, kávéfőző, vízforraló), étkezősarok, fürdőszoba (zuhanyzó, wc), műholdas tv, rádió.

2-3 fős A2 stúdió (1 db): max. 3 fő részére foglalható, 2. emeleti, egy légterű, kb. 25 m2-es, nemdohányzó apartmanok.

Felszereltség: nappali két ággyal, 3. főnek pótágyként ággyá nyitható kanapé, konyhasarok (elektromos tűzhely, hűtőszekrény, edények, evőeszközök, kávéfőző, vízforraló), étkezősarok, fürdőszoba (zuhanyzó, wc), műholdas tv, rádió.

2-4 fős B1 apartman (3 db): max. 4 fő részére foglalható, földszinti, két légterű, kb. 27-37 m2-es, nemdohányzó apartmanok.

Felszereltség: hálószoba duplaággyal, nappali 2 fő részére ággyá nyitható kanapéval, konyhasarok (elektromos tűzhely, hűtőszekrény, edények, evőeszközök, kávéfőző, vízforraló), étkezősarok, fürdőszoba (zuhanyzó, wc), műholdas tv, rádió.

4-5 fős B2 apartman (1 db): max. 5 fő részére foglalható, 2. emeleti, két légterű, kb. 40 m2-es, nemdohányzó apartmanok.

Felszereltség: hálószoba három ággyal, nappali 2 fő részére ággyá nyitható kanapéval, konyhasarok (elektromos tűzhely, hűtőszekrény, edények, evőeszközök, kávéfőző, vízforraló), étkezősarok, fürdőszoba (zuhanyzó, wc), műholdas tv, rádió.

4-5 fős C1 apartmanok (2 db): max. 5 fő részére foglalható, 1. emeleti, három légterű, kb. 40 m2-es, nemdohányzó apartmanok.

Felszereltség: hálószoba duplaággyal, hálószoba három ággyal, nappali, konyhasarok (elektromos tűzhely, hűtőszekrény, edények, evőeszközök, kávéfőző, vízforraló), étkezősarok, fürdőszoba (zuhanyzó, wc), műholdas tv, rádió.

4-5 fős C2 apartman (1 db): max. 5 fő részére foglalható, három légterű, 1. emeleti, kb. 40 m2-es, nemdohányzó, erkélyes apartmanok.

Felszereltség: két hálószoba duplaággyal, nappali 1 fő részére ággyá nyitható kanapéval, konyhasarok (elektromos tűzhely, hűtőszekrény, edények, evőeszközök, kávéfőző, vízforraló), étkezősarok, fürdőszoba (zuhanyzó, wc), műholdas tv, rádió.

5-7 fős D1 apartman (1 db): max. 6 fő részére foglalható, három légterű, 2. emeleti, kb. 50 m2-es, nemdohányzó apartmanok.

Felszereltség: hálószoba duplaággyal, hálószoba három  ággyal, nappali 2 fő részére ággyá nyitható kanapéval, konyhasarok (elektromos tűzhely, hűtőszekrény, edények, evőeszközök, kávéfőző, vízforraló), étkezősarok, fürdőszoba (zuhanyzó, wc), műholdas tv, rádió.

6 fős D2 apartman (1 db): max. 6 fő részére foglalható, négy légterű, 1. emeleti, kb. 55 m2-es, nemdohányzó, erkélyes apartmanok.

Felszereltség: három hálószoba duplaággyal, nappali, konyhasarok (elektromos tűzhely, hűtőszekrény, edények, evőeszközök, kávéfőző, vízforraló), étkezősarok, fürdőszoba (zuhanyzó, wc), műholdas tv, rádió.

Étkezés:

önellátás.

Reggeli a szomszédos étteremben előfizethető.

Árak: Marian apartmanok

Egyéb információk:

Korábban is foglalt nálunk? Kedvezmények törzsutasainknak.

Eurós áraink garantáltak, forintos áraink az árfolyam változásnak megfelelően változhatnak. Az árfolyamváltozás későbbi negatív hatásainak elkerülése érdekében javasoljuk az euróban, vagy az egy összegben forintban történő fizetést.

Ajánlatainknál látható képek minden esetben az adott szálláson készültek, azonban csak mintaként szolgálnak. Partnereink fenntartják maguknak a változtatás jogát (árak, szolgáltatások, akciók stb.), melyeket honlapunkon igyekszünk a lehető leggyorsabban lekövetni, hogy Utasainkat a lehető legpontosabban tájékoztassuk. E változtatásokból adódó esetleges félreértésekért, kellemetlenségekért irodánk felelősséget nem vállal.

Ausztria, Salzburger Land, Kaprun-Zell am See, Piesendorf, Marian apartmanok

Utasaink írták erről a szállásról:

B.M.E. (2016.08.20-28.)

"Kedves Brigitta! Olyan jól éreztük magunkat az Önöknél foglalt nyaralásunkon, hogy szeretném ezt megosztani mindenkivel.

Az indulás előtt 4 nappal még pontos úti célunk sem volt, csak azt tudtunk, hogy a szokásos olaszországi augusztusi hetünket kihagyjuk, mert a szálláskeresés azt mutatta, hogy a tengerpart megtelt. Inkább egy nyugtatóbb, természetközeli kirándulásra vágytunk. Karintia, majd Salzburg tartomány környékén kezdtünk el nézelődni. Miután felvettük a kapcsolatot a Travelteammel, felgyorsultak az események: délelőtt ajánlatot kértünk és délutánra már a vouchert is megkaptuk minden fontos utazási információval, ajánlott látnivalóval kiegészítve.

Salzburger Land kártya megvásárlását terveztük. Nagyon jó döntésnek bizonyult a megvásárlása, ez már a kirándulás első napján bebizonyosodott. Ezzel ingyen vehettünk igénybe számos felvonót, fürdőhelyet, várakat, múzeumokat, látványbányákat, szurdokokat látogathattunk plusz belépőjegy vásárlása nélkül, egész napot kirándulhattunk Salzburgban helyi közlekedéssel, és mindezt mosolyogva és a legnagyobb természetességgel és kedvességgel fogadta minden pénztár. Lenyűgöző élményekben volt részünk, csodálatos tájakat, havas hegycsúcsokat, vízeséseket látogattunk meg, friss levegőt, nyugalmat és nagyon barátságos vendéglátókat kaptunk. Még biztosan visszatérünk erre a vidékre.

A Travelteam rendkívül kedves, precíz, pontos volt mind a szervezési, mind az információnyújtás terén, ezt utólag is köszönöm! További szép napot kívánok!"

M.Ö.E. (2013.08.10/12-17.)

"Kedves Cecília! Megérkeztünk a nyaralásunkból és nagyon jól éreztük magunkat. A szállás (Marian apartmanok) kitűnő volt, tiszta, rendes, a házi néni készséges és rugalmas volt minden tekintetben. Bár 2 nappal később érkeztünk, mégis sok mindent láttunk. Kerékpárjainkat vittük és élveztük a kiváló minőségű kerékpárutakat.

1. nap: Kicsit borús időre ébredtünk, de ez sem tántorított el minket a bicajtúrától. Piesendorftól elkerékpároztunk Kaprunba, ahol megnéztük a Sigmund-Thun- Klamm szurdokot. Mindenkinek ajánlom, csodálatos volt. Kicsit elkezdett csepegni az eső, de ez sem tántorított el minket a további bicajozástól. Körülkerékpároztuk a Zell am See tavat és csodálatos látványban volt részünk, ahogy a 2-3 ezres hegyek között ez a kristálytiszta tó beékelődött. Sajnos jobban elkezdett esni az eső, így a Schmittenhöhe-re nem tudtunk felmenni.

2. nap: Korán keltünk, és csodálatosan sütött a nap. Elindultunk autóval a Grossglocknerhez. Előtte megálltunk Fusch falucskában is, ahol egy kellemes reggeli kávét ittunk. Folytattuk utunkat a Grossglockner bejárati kapui felé, ahol autóval (EUR 33) áthaladtunk. Egyre feljebb és feljebb mentünk, többször megálltunk, néztük a csodálatos hegyeket, völgyeket. Ahogy egyre feljebb értük úgy tűntek el a fák, bokrok és váltott sziklás, köves, havas tájra a természet. Csodálatos volt! Fiaim és a férjem is „megmásztak” egy kisebb gleccsert és élvezték a nyári „hógolyózást”. A végállomáson parkolóház, kilátó, étterem, souvenir bolt fogadott minket, ahonnan lehetett látni a Grossglockner csúcsát a gleccser völggyel. A nap ugyan sütögetett, de hűvös volt, és a csúcs is felhőben úszott. Nem bántuk meg még így sem, hogy felmentünk, bár sajnos még délutánra sem bújt elő a csúcs a felhők mögül. Ellenben láttunk élő kis mormotákat, nagyon aranyosak voltak. Visszafelé lefordultunk Heiligenblut felé és körbe jöttünk Mittersill felé, amit nem bántunk meg. Minden falucska csodálatos helyen, beékelődve a hegyek közé, tisztaság, rend uralkodik mindenhol. Este 10 h-ra értünk haza.

3. nap: Újból bicajra ültünk, mivel verőfényes napra ébredtünk. Elkerékpároztunk a Schmittenhöhe bejárata elé, ahol megváltottuk jegyünket a kabinos felvonóhoz. Felérve a Höhe tetejére és 360 fokos panoráma fogadott minket az Alpok 2-3 ezres hegyeiről. Fantasztikus élmény volt, ezt leírni sem lehet. Az ég tiszta volt, a fű zöld, a hegyek völgyeiben megbújva a gleccser folyamok. Délután folytattuk utunkat Kaprunba, ahol a centrumban végre magyarokkal találkoztunk és egy jót beszélgettünk velük is erről a csodálatos Alpokról. Vásárolgattunk, kerékpároztunk.

4. nap: Korán keltünk, mivel a Mooserboden víztározóhoz, Kaprunba terveztük utunkat. Már előző nap megnéztük, hogy mikor nyitnak ( 9-17 h) és mikor indul az első turnus felfelé. Az időjárás is kegyes volt velünk, hiszen verőfényesen sütött a nap, egy felhő sem volt az égen. A bejáratnál megváltottuk a jegyeket, majd buszba ültettek minket, hiszen erre a természetvédelmi területre nem lehet felmenni sem kocsival, sem motorral sem bicajjal. Kizárólag csak a busz visz fel 2000 m magasra vagy túrázni lehet felfelé, hiszen rengeteg turista út található ezen a környéken. A csúcson a látvány leírhatatlan volt! Látni lehetett, hogy mennyire használják ki a gleccserek, vízesések azaz a természet erőit villamos áramként. Vissza is busszal jöttünk, majd folytattuk utunkat a Fuschban található Vadasparkba. Aranyosak voltak az állatok, de ez inkább a kisebb gyerekeknek való volt, így tovább haladtunk a Krimml vízesés felé. Ez a hely Pieendorftól kb 42 km –re Ny-ra helyezkedik el, így kb. 18 h-ra érkeztünk oda. Nem bántuk meg, mert így nem kellett már belépőt fizetni, pedig az interneten úgy láttam, hogy ingyenes, de ha előbb érkeztünk volna, akkor bizony fizetni kellett volna. Bár már sötétedett, de így is láttuk Európa egyik legszebb vízesését! Csak ámultunk, ahogy a rengeteg víz zubog lefelé irtózatos nagy erővel. Elképzeltük milyen lehet ez a vízesés olvadáskor! Iszonyatos és egyben lenyűgöző!

5.nap: Sajnos nyaralásunk végére értünk, és még mindig lett volna még látnivaló, de megfogadtuk, hogy ide még visszajövünk 1-2 éven belül. Hazafelé menet megnéztük Salzburgot. Bár a természeti csodák után kicsit furcsa volt a salzburgi vár, belváros utcáin sétálgatni rengeteg turista között, de ezt sem bántuk meg, hiszen Salzburg egy kis gyöngyszem Bécshez képest. Kb. 3 órát töltöttünk Salzburgban, majd délután indultunk Magyarországra. Késő estére értünk haza tele élményekkel.

Köszönöm Önnek a prospektust a látnivalókról, sokat segített és köszönjük a kitűnő szállásfoglalást és segítőkészséget a bonyolításban, hiszen sajnos családi okok miatt nem tudtunk aug. 10-én indulni csak aug. 12-én. Tényleg ár és érték arányos volt a szállás, nekünk nagyon megfelelt! Jövőre is szeretnénk az Önök irodáján keresztül utazni."

Az ajánlat kinyomtatásához kérjük kattintson ide!

Rólunk írták

Kedves Dorottya! Megérkeztünk a tiroli nyaralásról. Minden nagyon szép volt, és jól éreztük magunkat... Ezúton köszönjük a segítségét és közreműködését!

Kedves Ügyintézők! Ezúton szeretném megköszönni az Önök pontos, részletes tájékoztatóját. St.Wolfgangban töltött 3 nap csodálatos élmény volt számunkra ...Köszönjük és a jövőben is Önökhöz fordulunk, ha újabb utazás lehetősége áll fenn.

Kedves Travelteam! Ezúton is köszönünk mindent - a gördülékeny, gyors, egyszerű és pontos ügyintézést itthon és a helyszínen egyaránt! ...Summa summarum: Jól éreztük magunkat!

Kedves Orsolya! Köszönjük szépen a rendkívül figyelmes kiszolgálást!

Miért épp a Travelteam?

• velünk foglalását gyorsan és egyszerűen intézheti
  • honlapunkon megbízható és részletes információkat talál
  • felkészült kollégáink minden kérdésére választ adnak
  • segítünk megtalálni az Önnek megfelelő utazást
  • garantáltan azt kapja, amit ígérünk
  • munkánkért felelősséget vállalunk
  • áraink átláthatóak és kedvezőek
  • ha segítség kell, non-stop elérhet minket utazása alatt is
  • bejegyzett utazási irodaként, szabályszerűen működünk

Foglalás előtt hasznos:

Utazás előtt hasznos:

Társoldalaink:

Travelteam ajánlatok számokban: 7 ország, 1 akciós utazás, 379 tengerparti nyaralás, 823 hegyvidéki/tóparti nyaralás, 808 síút, 86 körutazás. 685 szállás Ausztria, 129 szállás Franciaország, 167 szállás Horvátország, 274 szállás Olaszország, 50 szállás Svájc, 13 szállás Szlovákia, 33 szállás Szlovénia legnépszerűbb üdülőhelyein.